زندگی نامه دکتر خسرو پاکدامن

د فتر فنی شهرداری شهر استکهلم

تیرماه ۱۳۳۰الی بهمن ماه ۱۳۳۰

Laboratoire du Batiment et des Travaux Publics Paris

اسفند ۱۳۳۱ الی شهریور ۱۳۳۴

Institut Superieur de Beton Arme Marseille

مهرماه ۱۳۳۴ الی تیرماه ۱۳۳۵

Faculte des Sciences de Paris et cenre experimental du Batiment et des T P St Remi-les- chevreuse.

مهرماه ۱۳۳۵ الی خرداد ماه ۱۳۳۸

دریافت دیپلم دکترای مهندسی از دانشگاه پاریس پایان نامه در مکانیک خاک.

خرداد ماه ۱۳۳۸

دفتر فنی شرکت بیـارد پاریـس

تیـر ماه ۱۳۳۸ الی فروردین ۱۳۴۰

ecole Polytechniques de Paris,laboratoires de mecanique des solides - mecanique des roches

فروردین ۱۳۴۰ الی بهمن ماه ۱۳۴۲

دفتر فنی سازمان برنامه تهران

بهمن ماه ۱۳۴۲ الی مردادماه ۱۳۴۷

تهیه مشخصات فنی ازمایشهای مکانیک خاک مصالح زیر سازی وروسازی وبستر راههای فرعی-. مسیریابی راههای جدید بلوچستان وسیستان.مشارکت درتعیین مسیر راه های فرعی استانهای کشور.. گزارش ومطالعات در مورد شبکه ارتباطات مملکت:هزینه حمل و نقل هر یک از وسایط نقلیه در راههای شنی وراههای آسفالته- پیشنهاد - برنامه نگاهداری ومرمت راههای اصلی و فرعی. وتشکیلات و تجهیزات مورد نیاز--.فرمول محاسبه هزینه کارکرد وبهره برداری هر یک از ماشین آلات مورد استفاده در ساختمان راهها و فرودگاهها. پیشنهاد طرح جامع و نقشه هادی برای شبکه ارتباطات مورد نیاز کشور : راهها( روستائی فرعی استانی وشاهراهها) شبکه خطوط راه آهن .بنادر و فرود گاهها.دروازه های ورودی و خروجی کشور وپیشنهاد نحوه محاسبه اولویت ها تا سال ۱۳۷۵

سرپرستی گروه بررسی و پژوهش زلزله های دشت بیاض، کاخک و فردوس در استان خراسان

شهریور ۱۳۴۷

ارائه پیشنهاد طرح جامع دوباره سازی منطقه زلزله زده وبطور کلی برنامه ریزی مقاوم سازی و نوسازی روستا ها وخانه های شهری که همواره مواجه با خطر هستند در ده جلد.(جالب انکه از توزیع این مطالعات جلوگیری بعمل آمد)

مشارکت در تهیه طرح جامع شبکه مخابرات و مایکروویو کشور.

آذر ماه ۱۳۴۷ الی مهرماه ۱۳۴۸

وزارت آبادانی و مسکن

آبان ماه ۱۳۴۸ الی مهر ماه ۱۳۵۲

تهیه و پیشنهاد ایجاد مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن.تشکیل گروه پژوهش و مطالعه مسائل اقتصادی اجتماعی مسکن با توجه به درآمد خانوار و غیره

وزارت راه و ترابری

مهرماه ۱۳۵۲ آذر ماه ۱۳۵۵

معاون طرح و بررسی و تجدید نظر و تکمیل طرح جامع شبکه ترابری زمینی- هوائی و دریائی

لغایت مرداد ۱۳۵۳

کشور با دید ۲۵ ساله . ارجاع به مهندسان مشاور جهت تهیه پروژه با پیروی از اولویت ها. دوباره سازی آموزشگاه فنی و اجرای برنامه آموزش تکنسین ها با همکاری تکنیکوم نفیسی . دعوت از کارشناسان بین المللی برای تهیه دفتر مشخصات فنی و اجرائی راه آهن های دو خطه و برقی و ارزشیابی پروژه خوزستان تهران . پیشنهاد و ارائه طرح تجدید نظر در وظایف و تشکیلات وزارت راه و ترابری و سازمانهای وابسته

معاون فنی وزارت راه

شهریور ۵۳ الی مهر ماه ۵۴

رسیدگی به علل توقف کارهای در دست اجرای پیمانکاران. (۳۴ قطعه جمعا به طول ۱۵۵۰ کیلومتر در سیستان و بلوچستان و شاهراه های اطراف اصفهان و راههای فرعی کهکیلویه و بویراحمد و راههای نیمه تمام دیگر در سطح کشور) مشورت با مهندسان مشاور و همکاری سندیکای پیمانکاران اجازه داد که برنامه های تجهیز و تجدید فعالیت کلیه کارگاهها در سطح کشور به موقع اجرا گذارده شود و کلیه کارهای دردست اجرا طبق برنامه اجرائی مورد توافق با تمام برسند.

راه آهن دولتی ایران

آبان ماه ۱۳۵۴ الی آذر ماه ۱۳۵۵

بررسی وضع موجود و شناخت تنگنا هایی که سبب عدم کارائی این سازمان شده بود ارائه پیشنهاد و طرح برای رفع مشکلات. همزمان با اجرای برنامه های آموزش وکارآموزی و ارجاع مسئولیت به کادر جوان و برنامه ریزی اتمام کارهای دست اجرا و.......

راه آهن دولتی ایران

آبان ماه ۱۳۵۵

گزارش مبسوطی از وضع موجود راه آهن همراه با پیشنهاد و طرح اصلاحات و تغییر تشکیلات به دولت دادم که بازتاب آن برکناری من از کارهای دولتی بوده است.

مطالعه

آذر ۱۳۵۵ الی مهرماه ۱۳۵۶

مدیریت شرکت ایرانیت

مهرماه ۱۳۵۵ الی آبان ۱۳۵۹

کار شناس داد گستری

از سال ۱۳۴۵ لغایت ۱۳۷۰

تدریس افتخاری در موسسه هیدروژئولوژی و تکنیکوم نفیسی